Априори, әр адам белгілі бір қызмет көрсететін кез-келген компанияға жүгінген кезде, ол кіммен жұмыс істейтінін түсінуі керек. Ол үшін ұйымның қызметін байыпты зерттеу маңызды. Ғылыми жарияланымдар саласында жұмыс істейтін компаниялар да ерекшелік болмауы керек.
Бұл мақалада біз кеңес беру ұйымдарымен ынтымақтастық туралы шешім қабылдау кезінде ғалымдар назар аударуы керек ең маңызды бастапқы деректерді жинадық. Материал сізге компанияны таңдауға көмектеседі, онымен жұмыс істегеннен кейін Сіз қанағаттанып және оны әріптестеріңізге сенімді түрде ұсынасыз.
Мазмұны:
1. Ұйымның заңды мекенжайы және орналасқан жері
3. Ұйымның әлеуметтік белсенділігі
5. Құзыреттілік
6. Пікірлер
Ұйымның заңды мекенжайы және орналасқан жері
Өзін маңызды кәсіпорын ретінде көрсететін Компания ресми түрде қызмет көрсететін жерде тіркелуі керек, сонымен қатар өзінің жеке өкілдігі болуы керек немесе компания қызметкерлері клиенттердің жобаларында жұмыс істейтін бөлмені жалға алуы керек.
Компанияның бар екеніне, оның ниетіне, қызметіне көз жеткізу үшін кеңседе кездесу ұйымдастырыңыз. Онда сіз хат алмасатын мамандармен жеке танысасыз, олардың қандай жағдайда жұмыс істейтінін көресіз.
Кеңсе компанияның өз ісіне деген жауапты қатынасының жақсы көрсеткіші болып табылады. Егер басшылық өз клиенттері мен қызметкерлері үшін қолайлы жағдай жасауға қаражат салса, онда ұйым дамуға және ұзақ мерзімді ынтымақтастыққа бағытталған
Компания ұжымы
Компания күнделікті коворкингте ноутбуктің артында отырып, жарияланым жұмыстарының барлық спектрін орындайтын 1 адамнан тұрмағанын түсіну маңызды. Халықаралық журналдардағы жариялау процесі жауапты, байыпты көзқарасты және жобаларға қатысатын көптеген мамандарды қажет етеді, атап айтқанда: байланыс менеджерлері, техникалық редакторлар, журналдармен келіссөздер жөніндегі мамандар, аудармашылар, есепші, заңгер, басшылық және т.б. Егер Сіздің жобаңыздың орындалатынына кепілдік қажет болса, сіз кіммен жұмыс істейтіндігіңізді, компанияның қандай ауқымын түсінуіңіз керек.
Суретте: "ғылыми жарияланымдар" компаниясының сату бөлімі мен маркетинг бөлімінің жұмыс үдерісі"
Ұйымның әлеуметтік белсенділігі
Әр ұйымның визит картасы-бұл оның сайты. Оны зерттеуге уақыт бөліңіз-бұл бір беттік нұсқа немесе пайдалы және құрылымдалған ақпараты бар толық сайт. Ұйымның қызметі, байланыстары, мекен-жайы туралы барлық қажетті мәліметтер бар ма?
Компанияның нақты қызметкерлерімен қандай фотосуреттер пайдаланылатынын зерттеңіз, стандартты немесе "жанды".
Компания қандай әлеуметтік саясатты жүргізетінін, онлайн және оффлайн іс-шаралар (вебинарлар, семинарлар, конференциялар) өткізетінін сұраңыз.
Компанияның блогтары, әлеуметтік медиа қаншалықты ұзақ және қалай жүйелі түрде жүретінін тексеріңіз.
Заңды ақпарат
Компанияның ынтымақтастық кепілдіктері жазылған және клиенттің мүдделері қорғалатын ресми келісім-шарт жасайтындығын тексеріңіз.
Компанияның ұйымдық нысаны қандай және ол салық төлейді ме? Заңды тұлға туралы ақпараттың көпшілігі ашық қол жетімді.
Құзыреттілік
Қызметкерлер, әсіресе компания иелері сапалы қызмет көрсету үшін саланың барлық нюанстарын түсініп, білуі керек. Компанияда басшы лауазымында бұрын Тұрмыстық техника дүкенінде кеңесші болып жұмыс істеген адам бола алмайды.
Ғылыми жарияланымдар - бұл белгілі бір талаптарды, заңнамалық базаны қамтитын күрделі және нақты сала. Жарияланым қызметтерін ұсына отырып, компания мамандары ғалымға өз міндеттерін ең жақсы жолмен шешуге көмектесу үшін барлық жарияланымдардың нәзіктіктерін, тенденцияларын, жаңалықтарын мұқият түсінуі керек.
Суретте: "ғылыми жарияланымдар" компаниясының басшылығы мен құрылтайшыларының жиналысы"
Пікірлер
Біз компаниямен жұмыс істеу туралы ұсыныстар мен пікірлер сұраудан тартынбауға кеңес береміз. Нарықта бұрыннан келе жатқан баспа брокері әрдайым кездесуге барады және сіздің ғылыми ұйымыңыздың қызметкерлерінің біреуі жұмыс сапасына жеке баға бере алатындығына келісе алады.
Біздің компания ғылыми жарияланымдар саласында 5 жылдан бері жұмыс істеп келеді. Осы уақыт ішінде бізге кәсіби емес компаниялардың жарияланым қызметтерін сапасыз ұсынуынан зардап шеккен ғалымдар жиі жүгінді. Біздің мамандар жағдайды талдай отырып, оны түзетуге және ғалымның шешілмеген ғылыми мақсаттарын жүзеге асыруға әрдайым көмектесті.
"Ғылыми жарияланымдар "компаниясы осы мақаламен барлық ғалымдарға жүгінеді. Ғылыми кеңес беру қызметтерін таңдағанда, ынтымақтастық жоспарлаған ұйымды мұқият тексеріңіз. Сонымен қатар, біз басқа делдал компанияларды өз қызметін адал және дұрыс жүргізуге шақырамыз. Ғалымдарға кәсіби ғылыми кеңес беру саласын дамытуға сенім мен жағдай жасай отырып, олардың ғылыми және жарияланымдық міндеттерін сәтті жүзеге асыруға көмектесіңіз.
МАҢЫЗДЫ!
Өкінішке орай, кейде біз "ғылыми жарияланымдар" компаниясының беделі, жетістіктері мен сәтті жүзеге асырылған жобаларын басқа ұйымдар қамтитынына кезігеміз. Біз ғалымдардан алаяқтардың мақсаты болмас үшін осындай хабарламаларды бақылауды сұраймыз. Егер сіздің көзіңізге осындай өтініш түссе, бізге мүмкіндігінше тезірек хабарласыңыз. Ол үшін байланыс арналарының бірін пайдаланыңыз (телефондар, e-mail, сайттағы онлайн-чат, компания кеңсесіне жеке бару). Сонда біз алдау фактісін анықтауға және сіздің мүдделеріңізді қорғауға көмектесе аламыз.
Естеріңізге сала кетейік, жақында "Академиялық ағылшын тіліне сауатты аударма ғылыми мақала үшін неге маңызды?"