Көптеген жылдар бойы ғылыми-жарияланымдық консалтинг нарығында жұмыс істей отырып, біз автордың ғылымометриялық көрсеткіштерін арттыру жұмыстың өзін жариялаудан кем емес маңызды кезең екеніне көз жеткіздік. Бұған дейін біз ғалымдарға қандай артықшылықтар беретінін қарастырдық. Академиялық көрсеткіштерден басқа, альтметрика да бар. Соңғысы автордың маркетингтік қызметін талдайды. Олардың көрсеткіші әлеуметтік желілерде, блогтарда, форумдарда және т.б. сілтемелерге байланысты. Альтметрикс көрсеткіштерінің жоғарылауы ғылымометриялық көрсеткіштердің жоғарылауына тікелей әсер етеді. Ғылыми мақаланы немесе ол туралы Әлеуметтік желідегі жазбаны неғұрлым көп адамдар қызықтырса, соғұрлым ол туралы көбірек айтылады және келтіріледі. Бұл материалда автордың өз жұмысын әлеуметтік желілердің көмегімен қалай танымал ете алатындығын қарастыруды ұсынамыз.
1. Платформа туралы шешім қабылдаңыз.
Altmetrics немесе PlumAnalytics көмегімен жұмысыңызды талдаңыз және мақалаға ең көп ауысулар мен сілтемелер қай ресурстардан келетінін анықтаңыз. Осылайша сіз өзіңізге ең қолайлы әлеуметтік желіні бөліп көрсете аласыз. Біздің компанияның тәжірибесінен бастап, көбінесе Facebook, Twitter және LinkedIn басымдыққа ие болады.
Егер ресурс немесе жеткілікті альтметрия көрсеткіштері болмаса, зерттеу саласында жұмыс істейтін басқа ғалымдардың әлеуметтік медиа беттерін талдаңыз. Сіз бірден әлеуметтік желілерде бірнеше профиль жүргізе аласыз, бірақ оған көп уақыт бөлу керек екенін түсінген жөн. Егер сізде мұндай мүмкіндік болмаса, бір платформада сапалы жарнамаға назар аударған дұрыс.
2. Әлеуметтік медианы үнемі жүргізіп отырыңыз.
Әлеуметтік желілерді жүргізудің материалдардың тұрақты шығуындағы жетістігі. Мазмұнды аптасына бірнеше рет жариялауды жоспарлаңыз, сонымен қатар түсініктемелерге жауап беруге, Профильді талқылауға, ағымдағы ақпаратты бақылауға уақыт бөліңіз. Әлеуметтік желілерді жүргізу үшін күніне кемінде 30-50 минут қажет. Кейінірек бұл әдетке айналады және сіз өзіңіздің ғылыми жұмысыңызды тезірек және сапалы түрде насихаттай аласыз.
3. Зерттеуіңізбен бөлісіңіз.
Сіздің әлеуметтік желілердегі мақсатыңыз-жұмыс туралы мүмкіндігінше көп аудиторияны білу. Уақыт өте келе ол оны өз зерттеулері үшін пайдаланды. Сондықтан, ғылыми жұмыстың бір бөлігі, оның нәтижелері, қызықты сәттері, әсіресе бұл үшін ақпарат құралдары болса, жариялаудың жақсы нұсқасы бола алады.
4. Ойды қарапайым сөздермен жеткізіңіз.
Тіпті күрделі ғылыми тақырыпты қарапайым түрде жеткізуге болады. Бұл көбірек аудитория үшін түсінікті болады және назар аударуға ықпал етеді.
5. Әріптестеріңізге жазылыңыз.
Әріптестермен және басқа ғалымдармен байланысыңыз. Олардың әрекеттерін бақылау үшін оларға жазылыңыз, мүмкін кейбір Жарияланымдар сіздің жеке мазмұн жоспарыңызды құруға Шабыт болады.
6. Бірлескен авторларды белгілеңіз.
Егер сіздің ғылыми мақалаңыз бірлесіп жазылған болса, басылымда және басқа ғалымдарда атап өту жақсы идея. Бұл олардың аудиториясының назарын аударады және ізбасарлар мен оқырмандардың кеңеюіне ықпал етеді.
7. Әріптестеріңізбен ынтымақтастықты бастаңыз.
Сондай-ақ, жаңа аудиторияны тартудың жақсы әдісі әріптестерімен өзара "PR" болады. Басқа ғалымның жұмысы туралы ақпаратты өз парағыңызға орналастырыңыз, оның орнына әріптесіңіз сіздің материалыңыз туралы ақпаратпен бөліседі. Жаңа аудитория сіз туралы осылай біледі.
8. Контактілерді цифрландырыңыз.
Бейіндік іс-шараларда ғалымдар басқа зерттеушілермен байланыс орнатады. Офлайн режимінде кіммен таныс екеніңізді қайта қарап шығыңыз және олармен онлайн режимінде "дос болыңыз". Бұл әлеуметтік желілерде біртұтас және сараптамалық Профильді қалыптастыруға көмектеседі.
9. Профильдік топтарға жазылыңыз.
Тақырып аймағынан немесе қызығушылық өрісінен топтарды табыңыз. Онда өте маңызды зерттеу ақпараты жиі жарияланады. Сонымен қатар, мұндай топта (әсіресе Facebook-те) жариялау мүмкіндігі бар, бұл сіздің ғылыми еңбегіңізді ілгерілетуге ықпал етеді.
10. Өзіңіз туралы сөйлесіңіз.
Кәсіби өмірдің ең қызықты сәттерін әлеуметтік желілерде жариялауға тырысыңыз: пікірталасқа қатысу, бейіндік іс-шараға қатысу, конференцияда сөз сөйлеу және т.б. Сонымен қатар, егер сіздің жеке шотыңызда жарияланымдар пайда болса, жеке және кәсіби өмір арасындағы тепе-теңдікті сақтаңыз.
11. Пікірталастарға қатысыңыз.
Әлеуметтік желілердегі Жағымсыз пікірлер мен пікірталастардан қорықпаңыз. Керісінше, бұл сіздің жұмысыңызға назар аударудың тамаша тәсілі. Егер сізде жағымсыз пікірлер болса, оларға жауап беріңіз және ойыңызды дәлелдеңіз. Бұл материал кейбір оқырмандарды "қызықтырды" дегенді білдіреді. Мүмкін, пікірталас барысында сіз ғылыми жетістік болатын шешімге келесіз! Сонымен қатар, көптеген пікірлері бар жазбалар жекелендірілген әлеуметтік медиа арнасында жақсы көрінеді.
12. Мақсатты аудиторияңызды анықтаңыз.
Сіздің оқырмандарыңыз кім, сіздің жарияланымдарыңызға кім қызығушылық танытатыны туралы ойланыңыз. Олармен бір тілде сөйлесіңіз. Аудиторияңыздың не қалайтынын түсіну профильдің сапасын жақсартуға және оқырмандардың көбірек қатысуына ықпал етеді.
13. Кілт сөздер мен хэштегтерді бөлектеңіз.
Кейбір платформаларда хэштегтер онша танымал емес, бірақ, мысалы, Twitter-де олар маңызды іздеу құралдары болып қала береді. Сондықтан, сіздің материалдарыңыз үшін негізгі хэштегтерді анықтаңыз. Бұл аудиторияға жарияланымдарды тезірек және тиімдірек іздеуге көмектеседі.
14. Көрнекі мазмұнға назар аударыңыз.
Тек мәтіндік жарияланымдарға ғана емес, сонымен қатар визуалды құрамдас бөлікке де назар аударыңыз. Қызықты инфографика, конференция слайд, кесте немесе мұқаба көрермендердің назарын аудара алады.
15. Бейне түсіруге тырысыңыз.
Бейне мазмұны әлеуметтік медиа әлемінде және ғылымометрияда маңызды бола түсуде. Мысалы, кейбір авторлар бейне аннотацияларды кеңінен қолданады. Бұл форматты барлығы дерлік қолдана алады. Өзіңізге, өз жұмысыңыз туралы айтыңыз немесе конференциядан баяндама жариялаңыз. Бұл сіздің мазмұныңызды әртараптандырады және аудиторияны тартуға көмектеседі.
16. Нәтижелерді талдаңыз.
Тұрақты негізде, мысалы, айына бір рет, жарияланымдарыңызға мониторинг жүргізіңіз. "Ұнату" белгілерінің санына, түсініктемелерге, сілтемелерге және басқа көрсеткіштерге назар аударыңыз. Бұл сіздің аудиторияңызға қандай мазмұн ұнайтынын анықтауға және профиль көрсеткіштерін жақсартуға көмектеседі.
17. "Фидбекті"жинаңыз.
Аудиторияңыздың реакцияларымен мұқият танысыңыз, әріптестеріңізден профиліңізді сыни тұрғыдан бағалауды сұраңыз, бұл әлеуметтік желілерде өсу мен даму бағыттарын анықтауға көмектеседі.
18. Басылымдармен ынтымақтасыңыз.
Ғылыми мақаланы жарияламас бұрын, журналдың әлеуметтік медиа профилін қараңыз. Кейбір журналдар осы бағытта өте белсенді және белгілі бір авторлардың материалдарын үнемі жариялайды. Бұл ғалым үшін қосымша "PR" жасайды және автордың өзіне де, журналдың редакциясына да пайдалы. Өйткені, мақалалардың ғылыми көрсеткіштерін арттыру басылымның беделіне тікелей әсер етеді.
19. Әлеуметтік медиа парақтарыңызды синхрондаңыз.
Өзіңіздің визиткаларыңызда, конференция материалдарында, презентацияларда әлеуметтік желілерге сілтеме немесе QR кодын қалдырыңыз. Егер сізде бірнеше профиль болса, мысалы, Facebook-те Twitter және LinkedIn-де профиль деректерін қалдырыңыз. Әлеуметтік медианы ORCID сияқты автордың профильдерімен синхрондауды ұмытпаңыз.
20. Тәжірибе жасаңыз!
Әлеуметтік желілерде ғылыми материалдарды ілгерілету-шығармашылық процесс. Жақында Facebook, Twitter, LinkedIn өзін-өзі жүзеге асырудың көптеген құралдарын ұсынады. Мысалы, әңгімелер жариялаңыз, түсініктеме беріңіз, пікірталастарға қатысыңыз. Сіз басқа жарнамалық әдістерді қолдана аласыз: блогтар, Youtube, Instagram және тіпті TikTok. Неге жоқ? Сіз мақсатты аудиторияға не ұнайтынын ешқашан біле алмайсыз. Сондықтан ғылыми жұмыстарды танымал етуде тәжірибе жасап, жаңа тәсілдер жасаңыз.
Өз кезегінде, "Научные Публикации" компаниясы сіздің материалдарыңызды ілгерілетуде және ғылыми мақсаттарды іске асыруда әрқашан сенімді серіктес болады. Өтінімді сайтта қалдырыңыз, біз сізге жұмыс күні бойы хабарласамыз. Біз ынтымақтастыққа қуаныштымыз!
Естеріңізге сала кетейік, жақында "Что изменится для ученых с Казахстана? Разбор законодательства (+ инфографика)"материалы шықты